Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358

Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva

Tina Zubović ; Royal Academy of Dance 36 Battersea Square London SW11 3RA


Puni tekst: engleski pdf 261 Kb

str. 145-165

preuzimanja: 89

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb

str. 145-165

preuzimanja: 144

citiraj


Sažetak

Poticanje refleksije studenata koji žele ostvariti karijeru plesnih edukatora važna
je zadaća, ona koja doprinosi profesionalnom razvoju studenata/ budućih učitelja.
Ova studija analizira videoreviziju kao tehnologijom potpomognuti mehanizam
samorefleksije i percepciju toga mehanizma budućih učitelja. Istraživanje se
fokusiralo na buduće edukatore upisane u program obrazovanja baletnih učitelja
na institucijama visokoga obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu. Ishodi ovoga
istraživanja su kategorije opisa koje obuhvaćaju kvalitativno različite načine na
koje studenti-učitelji razumiju istraživani fenomen. Ova studija pruža edukatorima
i tvorcima baletnoga školovanja korisne zaključke i detaljno razumijevanje
videorevizije, uključujući ulogu koju ovakvo iskustvo tehnologijom potpomognutoga
učenja (TPU) ima u poticanju studenata na refleksiju i transformaciju učenja.

Ključne riječi

autorefleksija; ples; tehnologijom potpomognuto učenje; videorevizija

Hrčak ID:

272159

URI

https://hrcak.srce.hr/272159

Datum izdavanja:

28.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 598 *