Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva
Tina Zubović
; Royal Academy of Dance 36 Battersea Square London SW11 3RA
Puni tekst: engleski pdf 261 Kb
str. 145-165
preuzimanja: 217
citiraj
APA 6th Edition
Zubović, T. (2021). Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva. Croatian Journal of Education, 23. (Sp.Ed.2.), 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
MLA 8th Edition
Zubović, Tina. "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva." Croatian Journal of Education, vol. 23., br. Sp.Ed.2., 2021, str. 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Zubović, Tina. "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva." Croatian Journal of Education 23., br. Sp.Ed.2. (2021): 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Harvard
Zubović, T. (2021). 'Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva', Croatian Journal of Education, 23.(Sp.Ed.2.), str. 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Vancouver
Zubović T. Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva. Croatian Journal of Education [Internet]. 2021 [pristupljeno 21.11.2024.];23.(Sp.Ed.2.):145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
IEEE
T. Zubović, "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva", Croatian Journal of Education, vol.23., br. Sp.Ed.2., str. 145-165, 2021. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Puni tekst: hrvatski pdf 261 Kb
str. 145-165
preuzimanja: 222
citiraj
APA 6th Edition
Zubović, T. (2021). Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva. Croatian Journal of Education, 23. (Sp.Ed.2.), 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
MLA 8th Edition
Zubović, Tina. "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva." Croatian Journal of Education, vol. 23., br. Sp.Ed.2., 2021, str. 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Zubović, Tina. "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva." Croatian Journal of Education 23., br. Sp.Ed.2. (2021): 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Harvard
Zubović, T. (2021). 'Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva', Croatian Journal of Education, 23.(Sp.Ed.2.), str. 145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Vancouver
Zubović T. Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva. Croatian Journal of Education [Internet]. 2021 [pristupljeno 21.11.2024.];23.(Sp.Ed.2.):145-165. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
IEEE
T. Zubović, "Kolektivne varijacije u percepciji videorevizije kao refleksivne samoprocjene u preddiplomskom kolegiju Baleta: fenomenografska perspektiva", Croatian Journal of Education, vol.23., br. Sp.Ed.2., str. 145-165, 2021. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v23i0.4358
Sažetak
Poticanje refleksije studenata koji žele ostvariti karijeru plesnih edukatora važna
je zadaća, ona koja doprinosi profesionalnom razvoju studenata/ budućih učitelja.
Ova studija analizira videoreviziju kao tehnologijom potpomognuti mehanizam
samorefleksije i percepciju toga mehanizma budućih učitelja. Istraživanje se
fokusiralo na buduće edukatore upisane u program obrazovanja baletnih učitelja
na institucijama visokoga obrazovanja u Ujedinjenom Kraljevstvu. Ishodi ovoga
istraživanja su kategorije opisa koje obuhvaćaju kvalitativno različite načine na
koje studenti-učitelji razumiju istraživani fenomen. Ova studija pruža edukatorima
i tvorcima baletnoga školovanja korisne zaključke i detaljno razumijevanje
videorevizije, uključujući ulogu koju ovakvo iskustvo tehnologijom potpomognutoga
učenja (TPU) ima u poticanju studenata na refleksiju i transformaciju učenja.
Ključne riječi
autorefleksija; ples; tehnologijom potpomognuto učenje; videorevizija
Hrčak ID:
272159
URI
https://hrcak.srce.hr/272159
Datum izdavanja:
28.12.2021.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.087
*