Stručni rad
MATEMATIKA ZA DJECU
Ana Radovčič
; Srednja šola Izola
Sažetak
Dijete se svakodnevno susreće s matematikom, kroz svakodnevne zadatke i planirane matematičke aktivnosti. Odgajatelj ima vrlo važnu ulogu, pošto na prijateljski, nenametljiv i zanimljiv način približava djetetu matematiku. Odgajatelj vodi, motivira i nudi djeci poticajno okruženje za učenje. U vrtiću se matematika izvodi na zabavan i razigran način, iako se odgajatelj mora pridržavati nastavnog plana i programa. Važno je da odgajatelj zadrži djetetov interes i radost za matematiku. Neka se djetetu ponudi razigrani sadržaj i neka je rješavanje matematike zabavno za djecu. U predmetu matematika za djecu učenice 4. godine srednjoškolskog nastavnog programa „Predškolski odgoj“ izradile su zanimljiva didaktička pomagala za provedbu matematičkih aktivnosti u vrtiću.
Ključne riječi
matematika, matematika u vrtiću, didaktičko pomagalo
Hrčak ID:
272299
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 1.351 *