Stručni rad
POUČAVANJE MATEMATIKE TIJEKOM EPIDEMIJE COVID-19
Vanja Božič
; OŠ Antona Aškerca Velenje
Sažetak
U ovom radu dijelim svoja iskustva u podučavanju matematike i pružanju dodatne stručne pomoći učenicima tijekom epidemije. U prvom valu epidemije matematiku smo podučavali uz pomoć informacijsko-komunikacijske tehnologije potpuno na daljinu, a u sljedećem valu epidemije također i u hibridnom načinu (istovremeno dio učenika u razredu, a drugi dio učenika kod kuće za računalom). Suočili smo se s novim izazovima u korištenju suvremene tehnologije i u praksi primijenili načine podučavanja na daljinu. Takvim podučavanjem motivirala sam učenike, prilagodila se njihovom znanju i nastavne sate završila u okviru planiranih školskih sati. Učitelji su stekli mnogo znanja za podučavanje na daljinu, upoznali se s novim digitalnim alatima i motivirali se za nastavak rada.
Ključne riječi
nastava na daljinu, hibridna nastava, informacijsko-komunikacijske tehnologije
Hrčak ID:
272533
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 548 *