Stručni rad
Procjenjivanje kvalitete ustanove za odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi
Sandra Zjačić Ljubičić
; Dječji vrtić Maksimir, Zagreb
Vanja Šuško
orcid.org/0000-0001-7482-1694
; Dječji vrtić Sunčana, Zagreb
Lana Očko
; Dječji vrtić Maksimir, Zagreb
Sažetak
Kvaliteta ustanove za rani odgoj i obrazovanje prvenstveno je razvojna, a ne statična kategorija. Za jednom postignutu kvalitetu potreban je kontinuirani rad svih sudionika uključenih u odgojno-obrazovni proces. Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove proces je koji se neprekidno povećava ili smanjuje. Postignutu kvalitetu ne može se zadržati trajno, već je nužno kontinuirano ulagati u nju te težiti promjeni i poboljšanju iste za dobrobit djece i drugih sudionika procesa. Upravo stoga nužna je suradljivost, otvorenost, fleksibilnost i kreativan metakognitivan pristup svih sudionika procesa. Vrednovanje kvalitete dio je procesa izgradnje pedagoškog identiteta jedne ustanove, elaboracija zajedničkih značenja – između djece, odgojitelja, djece i odgojitelja, roditelja, odgojitelja i roditelja te između odgojitelja i stručnih su- radnika te ravnatelja odgojno-obrazovne ustanove. Kako se radi o „živom“ procesu, taj se proces nikada ne može nazvati završenim jer završetka nema.
Ključne riječi
dijete; kvaliteta; ustanova za rani odgoj i obrazovanje; odgojitelj; sudionici odgojno-obrazovnog procesa
Hrčak ID:
272582
URI
Datum izdavanja:
1.2.2022.
Posjeta: 2.372 *