Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Procjenjivanje kvalitete ustanove za odgoj i obrazovanje djece rane i predškolske dobi

Sandra Zjačić Ljubičić ; Dječji vrtić Maksimir, Zagreb
Vanja Šuško orcid id orcid.org/0000-0001-7482-1694 ; Dječji vrtić Sunčana, Zagreb
Lana Očko ; Dječji vrtić Maksimir, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 219 Kb

str. 119-126

preuzimanja: 1.451

citiraj


Sažetak

Kvaliteta ustanove za rani odgoj i obrazovanje prvenstveno je razvojna, a ne statična kategorija. Za jednom postignutu kvalitetu potreban je kontinuirani rad svih sudionika uključenih u odgojno-obrazovni proces. Kvaliteta odgojno-obrazovne ustanove proces je koji se neprekidno povećava ili smanjuje. Postignutu kvalitetu ne može se zadržati trajno, već je nužno kontinuirano ulagati u nju te težiti promjeni i poboljšanju iste za dobrobit djece i drugih sudionika procesa. Upravo stoga nužna je suradljivost, otvorenost, fleksibilnost i kreativan metakognitivan pristup svih sudionika procesa. Vrednovanje kvalitete dio je procesa izgradnje pedagoškog identiteta jedne ustanove, elaboracija zajedničkih značenja – između djece, odgojitelja, djece i odgojitelja, roditelja, odgojitelja i roditelja te između odgojitelja i stručnih su- radnika te ravnatelja odgojno-obrazovne ustanove. Kako se radi o „živom“ procesu, taj se proces nikada ne može nazvati završenim jer završetka nema.

Ključne riječi

dijete; kvaliteta; ustanova za rani odgoj i obrazovanje; odgojitelj; sudionici odgojno-obrazovnog procesa

Hrčak ID:

272582

URI

https://hrcak.srce.hr/272582

Datum izdavanja:

1.2.2022.

Posjeta: 2.372 *