Acta Iadertina, Vol. 18 No. 2, 2021.
Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15291/ai.3406
Mišljenje ravnatelja posebnih odgojno obrazovnih ustanova o kvaliteti i učinkovitosti online nastave
Koraljka Bakota
; Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Katarina Pavičić Dokoza
; Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Lucija Punjek
; Poliklinika za rehabilitaciju slušanja i govora SUVAG, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Pandemija izazvana COVID-19 virusom značajno je utjecala na sve segmenta života, tako i na odgojno-obrazovni sustav. Posebno je bila zahtjevna priprema i provedba online nastave u posebnim odgojno obrazovnim-ustanovama u kojima se školuju učenici s većim teškoćama u razvoju. Istraživanje je provedeno na uzorku od 22 ravnatelja posebnih odgojno-obrazovnih ustanova (od ukupno 35 u Republici Hrvatskoj) s ciljem da se utvrde stavovi ravnatelja prema online nastavi koja se u vrijeme pandemijske krize provodila u ustanovama kojima su na čelu. Ispitivanje je provedeno putem upitnika sastavljenog za ovo ispitivanje. Dobiveni podatci su se analizirali testiranjem deskriptivne statistike. Istraživanje je pokazalo da su ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova bili nešto slabije zadovoljni podrškom institucija koje prate rad odgojno-obrazovnih ustanova tijekom online nastave, izrazili su potrebu za dodatnom edukacijom učenika, roditelja i učitelja i istaknuli da su se pojavili razni zahtjevi vezano uz specifične digitalne didaktičke materijale namijenjene online nastavi. Ravnatelji smatraju da su se roditelji nešto slabije snašli u svojoj ulozi tijekom online nastave, da učenici i roditelji nisu bili niti zadovoljni niti nezadovoljni online nastavom te da je za učenike s teškoćama u razvoju tradicionalni način nastave prihvatljiviji od mješovite nastave i online nastave.
Ključne riječi
online nastava; ravnatelji posebnih odgojno-obrazovnih ustanova; učenici s teškoćama u razvoju
Hrčak ID:
272678
URI
Datum izdavanja:
17.1.2022.
Posjeta: 1.084 *