Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.16.2.2021.07
TRIJADA STVARNOSTI: INOVATIVNI PRISTUP NASTAVI KNJIŽEVNOSTI I LEKTIRE UPORABOM APLIKACIJE GOOGLE EARTH
Helena de Karina
; Prva riječka hrvatska gimnazija, Rijeka Republika Hrvatska
Sažetak
U radu su predstavljene mogućnosti korištenja digitalne tehnologije, odnosno aplikacije Google Earth u nastavi književnosti i lektire u srednjoj školi. Projektom Trijada stvarnosti analizira se čitateljski doživljaj mjesta radnje u književnom djelu iz perspektive triju stvarnosti: imaginarne (književne), virtualne (Google Earth) i fizičke. Cilj je projekta bio da učenici istražuju mjesto radnje u književnim djelima, sagledavaju ga na nove načine, poigravaju se prostorom u različitim stvarnostima i medijima, uključujući i povijesne, kulturološke, geografske i druge sadržaje, a da su pri tome aktivno afektivno i kognitivno angažirani tijekom čitanja razvijajući osobne potencijale. U radu je opisano iskustvo provedbe projekta Trijada stvarnosti pomoću aplikacije Google Earth u Prvoj riječkoj hrvatskoj gimnaziji u okviru izbornoga predmeta Kreativno čitanje i pisanje te Književnoga programa „Rijeka riječi“.
Ključne riječi
književnost, vrste stvarnosti, čitanje, digitalni alat, Google Earth.
Hrčak ID:
273864
URI
Datum izdavanja:
15.3.2022.
Posjeta: 963 *