Stručni rad
MOTIVACIJA UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA U UČENJU STRANOG JEZIKA
Dolores Malić
; Osnovna šola Frana Roša Celje
Sažetak
Svaki učitelj svjestan je da je motivacija važna za uspješno učenje. Kada govorimo o motivaciji za učenje, pitamo se što je to što učenika priprema za učenje, usmjerava ga, omogućuje mu ustrajnost te određuje intenzitet, trajanje i kvalitetu. Motivacija za učenje je psihološki čimbenik uspjeha u učenju, jer nizak trud, nespremnost učenika za sudjelovanje u nastavi, poteškoće u učenju i brzi prestanak ugrožavaju kvalitetno učenje. Poznavanje stranih jezika postalo je neophodno. Ne samo engleski, poželjno je poznavanje barem još jednog ili dva strana jezika. Kako stara poslovica kaže: "Što više jezika znaš, više vrijediš." Engleski je sve rašireniji u svijetu, govori se ili se koristi na svim kontinentima. Potreba za znanjem stranih jezika uvelike se povećala; sve je više poslova koji zahtijevaju poznavanje barem jednog, ako ne i više stranih jezika. Upravo zbog toga mnoge europske zemlje, pa tako i Slovenija, vrlo rano uvode engleski u kurikulum. Dobna granica za djecu znatno je pala, a ponegdje se engleski uči i na predškolskoj razini.
Ključne riječi
motivacija, strani jezik, učitelji, učenici osnovnih škola
Hrčak ID:
274203
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 930 *