Stručni rad
POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE, ŠUMA ILI IGRAONICA
Eva Firšt Murnik
; OSNOVNA ŠOLA DAVORINA JENKA CERKLJE NA GORENJSKEM, VRTEC MURENČKI
Sažetak
U radu se govori o konkretnom iskustvu odgojiteljice, koja je željela nastavni prostor djece u vrtiću premjestiti iz igraonice u šumu. Šuma je bila nadohvat ruke, stoga je došla na ideju širenja i obogaćivanja poticajnog prostora za učenje. Reorganizacija se provodila postupno, prvo je odgojiteljica s djecom razgovarala o reorganizaciji prostora za učenje. Zajedno su pripremili plan kako započeti i zabilježili ključne točke na plakatu. Kroz objašnjenje i razgovor, odgojiteljica je navela djecu da uključe postupnu pripremu, upućivanje i usvajanje novog poticajnog okruženja za učenje. Točke su bile sljedeće: posjet šumi najmanje 3 puta tjedno, uređenje prirodnog, šumskog kutka u matičnoj skupini, nakupljanje prirodnih materijala za šumski kutak u igraonici (dijete donosi materijal koji su on i roditelji nakupili u šumi) i uređenje igrališta u šumi, u takozvanoj šumovitoj igraonici.
Ključne riječi
igraonica, šuma, šumovita igraonica, poticajno okruženje za učenje
Hrčak ID:
274378
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 878 *