Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

RAZVIJANJE ČITALAČKOG RAZUMIJEVANJA U 3. RAZREDU

Adrijana Skok ; Osnovna škola Franceta Bevka Tolmin,


Puni tekst: hrvatski pdf 234 Kb

str. 349-356

preuzimanja: 724

citiraj


Sažetak

Čitanje je vještina odnosno sposobnost koja je uvrštena među osnovne (ishodišne) kompetencije u životu. U prvom trogodištu osnovne škole počinje sustavni proces usvajanja vještina čitanja i pisanja. Kada većina učenika u prvim dvjema godinama školovanja ovlada tehnikom čitanja, započinje proces razvoja čitateljskog razumijevanja čiju razvijenost uvjetuje učenje kroz proces čitanja. Kao primjer dobre prakse opisujemo razvoj čitateljskog razumijevanja kod učenika trećih razreda (trećaša) u okviru Čitateljskog projekta u prvom trogodištu. Osvjetljavamo važnost poznavanja razina razvijenosti čitateljskog razumijevanja i praćenja napretka u čitanju učenika. Ciljanim radom po koracima i utvrđivanjem brzine čitateljskog razumijevanja te razine njegove razvijenosti, značajno smo pridonijeli razvoju čitalačkih sposobnosti učenika na kraju prvog trogodišta.

Ključne riječi

čitanje, Čitateljski projekt u prvom trogodištu, treći razred, razvoj čitateljskog razumijevanja

Hrčak ID:

274380

URI

https://hrcak.srce.hr/274380

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 927 *