Stručni rad
RAZVIJANJE ČITALAČKOG RAZUMIJEVANJA U 3. RAZREDU
Adrijana Skok
; Osnovna škola Franceta Bevka Tolmin,
Sažetak
Čitanje je vještina odnosno sposobnost koja je uvrštena među osnovne (ishodišne) kompetencije u životu. U prvom trogodištu osnovne škole počinje sustavni proces usvajanja vještina čitanja i pisanja. Kada većina učenika u prvim dvjema godinama školovanja ovlada tehnikom čitanja, započinje proces razvoja čitateljskog razumijevanja čiju razvijenost uvjetuje učenje kroz proces čitanja. Kao primjer dobre prakse opisujemo razvoj čitateljskog razumijevanja kod učenika trećih razreda (trećaša) u okviru Čitateljskog projekta u prvom trogodištu. Osvjetljavamo važnost poznavanja razina razvijenosti čitateljskog razumijevanja i praćenja napretka u čitanju učenika. Ciljanim radom po koracima i utvrđivanjem brzine čitateljskog razumijevanja te razine njegove razvijenosti, značajno smo pridonijeli razvoju čitalačkih sposobnosti učenika na kraju prvog trogodišta.
Ključne riječi
čitanje, Čitateljski projekt u prvom trogodištu, treći razred, razvoj čitateljskog razumijevanja
Hrčak ID:
274380
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 1.431 *