Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

INTEGRIRANE METODE POUČAVANJA

mr. sc. Tanja Lilić ; Srednja škola Prelog
Željka Ivančok Varga, prof. ; Srednja škola Prelog


Puni tekst: hrvatski pdf 130 Kb

str. 372-377

preuzimanja: 570

citiraj


Sažetak

Integrirane metode poučavanja usmjerene su na djelovanje, a ne samo na rezultate učenja. Korištenjem takvih metoda razvija se nova kultura učenja s naglaskom na timsko djelovanje, metakognitivno i samoregulirano učenje, povezivanje teorijskog i iskustvenog znanja te razvoj pedagoških i komunikacijskih kompetencija. Cilj je ovog rada prikazati primjere dobre prakse koji se odnose na primjenu integriranih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika i književnosti te međupredmetnih tema. Konkretnim primjerima prikazat ćemo kako povezati nastavne sadržaje na interdisciplinarnoj razini te u skladu s odgojno-obrazovnim ishodima omogućiti stjecanje jezičnih znanja te višestruke pismenosti potrebne za život i rad te nastavak školovanja.

Ključne riječi

integracija, kompetencije, poučavanje, nastava, kurikulum, clil

Hrčak ID:

274496

URI

https://hrcak.srce.hr/274496

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 1.138 *