Stručni rad
IGRE KRETANJEM IZ PREDMETA MATEMATIKE -MATEMATIČKI POLIGON
Irena Rednjak
; OŠ Livada Velenje
Sažetak
U prvom odgojno-obrazovnom razdoblju stvaramo temelj za kasnije uspješno učenje djece, stoga je vrlo važno da nastava bude kvalitetna. Učenje pojedinih sadržaja iz predmeta matematika može brzo postati suhoparno, nezanimljivo. Kako se to ne bi dogodilo, važno je u nastavu uključiti igru. Naime, djeca kroz igru lakše uče jer su puno motiviranija za rad. Osim toga, djeca se zabavljaju, sudjeluju, aktivna su, vesela i kreativna dok se igraju. Vrlo je važno shvatiti da aktivnosti igre potiču razvoj i stvaranje sinapsi, moždanih veza između neurona u mozgu. Intelektualni razvoj pojedinca ovisi o broju sinapsi. Što su više uspostavljene, to su veće mentalne sposobnosti djece i veća je njihova inteligencija. Stručni se članak temelji na praktičnim primjerima. Opisat ću primjer “matematičkog poligona” gdje učenici rješavaju aritmetičke zadatke uz izvođenje različitih zadataka kretanja.
Ključne riječi
matematika, rješavanje zadataka pokretima, matematički poligon, grupni rad
Hrčak ID:
275014
URI
Datum izdavanja:
1.6.2022.
Posjeta: 549 *