Pregledni rad
ZADOVOLJSTVO KUPACA U PROCESU ONLINE KUPOVINE
Augustina Krušlin
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić
orcid.org/0000-0002-8489-2688
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti zadovoljstvo kupaca u online kupnji. U skladu s ciljem istražio se utjecaj dostave, cijena, kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje, vremena kupnje te dostupnosti informacija na zadovoljstvo kupaca u online kupnji. Temeljem analize literature predložen je konceptualan model i oblikovane hipoteze. Za testiranje modela i hipoteza korištena je metoda modeliranja strukturnih jednadžbi uz pomoć softverskog paketa SPSS AMOS 26. Za potrebe istraživanja provedena je anketa putem interneta te je prikupljeno 286 odgovora. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivnu korelaciju između kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje te vremena kupnje i zadovoljstva kupaca, pozitivna korelacija između dostave, cijena te dostupnosti informacija i zadovoljstva kupaca nije utvrđena.
Ključne riječi
dostava; cijene; kvaliteta; sigurnost; vrijeme; dostupnost informacija; zadovoljstvo kupaca
Hrčak ID:
275591
URI
Datum izdavanja:
15.3.2022.
Posjeta: 1.201 *