Ekonomski pregled, Vol. 54 No. 7-8, 2003.
Izvorni znanstveni članak
UTJECAJ PSIHOLOGIJE POJEDINCA NA IZBOR VRSTA OSIGURANJA
Ksenija Klasić
Sažetak
Tržište osiguranja u Hrvatskoj u posljednjih desetak godina doživljava
značajne promjene: povećan je broj osiguravajućih društava,
od kojih je velik broj u stranom vlasništvu, povećan je ukupan portfelj osiguranja, posebno životnih, uvedene su nove vrste osiguranja prilagođene potrebama pojedinaca – fizičkih osoba. U radu se razmatraju stanje na tržištu osiguranja u Hrvatskoj, i značajke po kojima se struktura osiguranja razlikuje od strukture u EU. Stoga je provedeno istraživanje o tome kako se način razmišljanja pojedinca odražava na distribuciju vrsta
osiguranja na hrvatskome tržištu, posebno u sklopu promjena zakonske regulative u mirovinskom i zdravstvenom sustavu i procjenjuje se smjer razvijanja te djelatnosti.
Ključne riječi
Hrčak ID:
25484
URI
Datum izdavanja:
25.8.2003.
Posjeta: 4.847 *