Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

UTJECAJ PSIHOLOGIJE POJEDINCA NA IZBOR VRSTA OSIGURANJA

Ksenija Klasić


Puni tekst: hrvatski pdf 455 Kb

str. 595-620

preuzimanja: 3.583

citiraj


Sažetak

Tržište osiguranja u Hrvatskoj u posljednjih desetak godina doživljava
značajne promjene: povećan je broj osiguravajućih društava,
od kojih je velik broj u stranom vlasništvu, povećan je ukupan portfelj osiguranja, posebno životnih, uvedene su nove vrste osiguranja prilagođene potrebama pojedinaca – fizičkih osoba. U radu se razmatraju stanje na tržištu osiguranja u Hrvatskoj, i značajke po kojima se struktura osiguranja razlikuje od strukture u EU. Stoga je provedeno istraživanje o tome kako se način razmišljanja pojedinca odražava na distribuciju vrsta
osiguranja na hrvatskome tržištu, posebno u sklopu promjena zakonske regulative u mirovinskom i zdravstvenom sustavu i procjenjuje se smjer razvijanja te djelatnosti.

Ključne riječi

Hrčak ID:

25484

URI

https://hrcak.srce.hr/25484

Datum izdavanja:

25.8.2003.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.812 *