Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POTICAJNO OKRUŽENJE ZA UČENJE – VEĆA AKTIVNOST DJECE

Mojca Zadravec ; Osnovna škola Janeza Kuharja Razkrižje


Puni tekst: hrvatski pdf 264 Kb

str. 631-636

preuzimanja: 129

citiraj


Sažetak

Poticajno okruženje za učenje i opušten odnos između učenika i učitelja ključni su čimbenici u postizanju aktivnosti svih učenika u procesu učenja. Kada učitelj, zajedno s učenicima, jasno definira ciljeve učenja i uspješnosti, učenici preuzimaju veću odgovornost za samostalno učenje. Tada učenje postaje izazov i učenici predlažu načine stjecanja novih znanja i demonstriranja novih nastavnih sadržaja. Ovisno o različitim sposobnostima učenja i tipovima učenika koji se razlikuju po stilovima učenja, učenici stječu znanja na najprikladnije načine. Samim tim razlikuju se i dokazi o procesu učenja koje učitelj prikuplja tijekom ovog procesa. Aktivnost djece u suvremenom procesu učenja vrlo je važna, jer su ona njezini sukreatori.

Ključne riječi

istraživanje, načela formativnog praćenja, aktivnost učenika, ciljevi učenja, kriteriji uspješnosti

Hrčak ID:

277843

URI

https://hrcak.srce.hr/277843

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 289 *