Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.32910/ep.73.3.3

ULOGA POTROŠAČKE NADE, POZITIVNOG EMOCIONALNOG OGLAŠAVANJA I VIŠEKONTEKSTNIH BROJEVA U RAZVIJANJU NAMJERE KUPNJE I USMENE PREPORUKE EKOLOŠKI UČINKOVITOG PROIZVODA

Tri Esti Masita
Pramono Hari Adi
Wiwiek Rabiatul Adawiyah
Faizal Wihuda


Puni tekst: engleski pdf 457 Kb

str. 390-414

preuzimanja: 508

citiraj


Sažetak

Istraživanje ispituje utjecaj potrošačke nade, pozitivnog emocionalnog oglašavanja i višekontekstne strategije brenda na namjeru kupnje i usmenu predaju u kontekstu ekološki učinkovitog proizvoda. Ovo istraživanje koristi kvantitativnu anketu o štednoj žarulji. Rezultati pokazuju kako potrošačka nada pozitivno utječe na usmenu preporuku; pozitivno emocionalno oglašavanje i više- kontekstni brojevi imaju pozitivan učinak na namjeru kupnje. Međutim, potrošačka nada nema utjecaj na namjere kupnje. Ovaj rezultat nastaje zbog skepticizma potrošača. Pozitivno emocionalno oglašavanje također ne utječe na usmenu preporuku. Dotle, više-kontekstni brojevi ne utječu na usmenu preporuku, što može objasniti nemogućnost potrošača da objasne razloge zbog kojih drugima preporučuju brendove. Ova studija ima implikacije na istraživanje održivosti i praksu razvoja novih ekološki prihvatljivijih proizvoda kako bi se potaknulo njihovo povećano korištenje.

Ključne riječi

ekološki učinkovit proizvod; potrošačka nada; više-kontekstni brojevi; emocionalno oglašavanje; usmena preporuka

Hrčak ID:

277900

URI

https://hrcak.srce.hr/277900

Datum izdavanja:

19.5.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.460 *