Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ŠESTAŠI NE ZNAJU UČITI – POMOZIMO IM!

Ingrid Fiala Škarabot ; Osnovna škola Bakovci


Puni tekst: hrvatski pdf 206 Kb

str. 124-132

preuzimanja: 829

citiraj


Sažetak

Svaki učitelj svjestan je činjenice da je za uspješno i učinkovito učenje novih sadržaja važno znati učiti te da pritom motivacija za učenje ima veliki značaj. Vrsta i razina motivacije određuju temeljitost učenja i kvalitetu postignutih rezultata. Sve više učitelja primjećuje kod učenika nedostatak motivacije, zasićenost, nezainteresiranost i otpor prema učenju, te da djeca uče samo pod prisilom ili za ocjenu [5]. S obzirom na to da i u našoj školi imamo učenike koji ne znaju učiti i koji nisu motivirani za rad u školi, pripremila sam sklop sačinjen od šest radionica čijom provedbom želim osnažiti učenike i potaknuti ih na učenje, koje će im na ovaj način biti olakšano. U ovom članku predstavljam sadržaj radionica i konačna saznanja.

Ključne riječi

navike učenja [radne navike], raspored učenja, misaoni obrasci, stil učenja, motivacija za učenje

Hrčak ID:

278536

URI

https://hrcak.srce.hr/278536

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 1.276 *