Stručni rad
ŠESTAŠI NE ZNAJU UČITI – POMOZIMO IM!
Ingrid Fiala Škarabot
; Osnovna škola Bakovci
Sažetak
Svaki učitelj svjestan je činjenice da je za uspješno i učinkovito učenje novih sadržaja važno znati učiti te da pritom motivacija za učenje ima veliki značaj. Vrsta i razina motivacije određuju temeljitost učenja i kvalitetu postignutih rezultata. Sve više učitelja primjećuje kod učenika nedostatak motivacije, zasićenost, nezainteresiranost i otpor prema učenju, te da djeca uče samo pod prisilom ili za ocjenu [5]. S obzirom na to da i u našoj školi imamo učenike koji ne znaju učiti i koji nisu motivirani za rad u školi, pripremila sam sklop sačinjen od šest radionica čijom provedbom želim osnažiti učenike i potaknuti ih na učenje, koje će im na ovaj način biti olakšano. U ovom članku predstavljam sadržaj radionica i konačna saznanja.
Ključne riječi
navike učenja [radne navike], raspored učenja, misaoni obrasci, stil učenja, motivacija za učenje
Hrčak ID:
278536
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 1.276 *