Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POTICANJE PRAĆENJA AKTIVNOSTI [JOB SHADOWING ACTIVITIS] MEĐU UČENICIMA

Petra Krulc ; Školski centar Novo mesto


Puni tekst: hrvatski pdf 228 Kb

str. 192-198

preuzimanja: 102

citiraj


Sažetak

Rad s mladima učitelju uvijek iznova predstavlja ispunjenje i ostvarenje poslanstva na radnom mjestu. Ujedno predstavlja i brojne izazove, s kojima se susrećemo učitelji kada prenosimo znanje svojim učenicima. I u srednjoj školi je uz obrazovanje vrlo važno da djelujemo i odgojno. Zbog toga što su današnje generacije drugačije od onih prijašnjih, opažamo, da nam znanje pedagogije koje smo usvajali u vrijeme studija ne daje tako velikih i željenih odgojnih rezultata kao što smo ih imali prošlih godina. Na odgojnom području pored znanja dobar odaziv ima praćenje rada [job shadowing activities], kojega poznajemo iz radnog okoliša, kada zaposlenik s praćenjem aktivnosti usvaja radne zadatke i kompetencije nekog radnog mjesta. Navikavanje učenika, da prate rad učitelja i potom samoga sebe uz vođenje učitelja, im se čini zanimljivim pristupom koji daje dobre odgojne učinke, jača njihovu samostalnost i samosvijest.

Ključne riječi

odgoj, praćenje [shadowing], samosvijest, uzor, učenici.

Hrčak ID:

278644

URI

https://hrcak.srce.hr/278644

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 232 *