Stručni rad
KAKO POBOLJŠATI RAZUMIJEVANJE PROČITANOG KOD DJETETA
Milena Vene
; Osnovna škola Šmarjeta
Sažetak
Mnogo djece u osnovnoj školi slabo čita, što rezultira lošim razumijevanjem pročitanog. Od iznimne je važnosti, da što ranije kroz igru i zanimljive vježbe pomognemo djetetu da nadoknadi taj manjak. U svojoj dugogodišnjoj praksi napravila sam zbirku određenih vježbi za djecu koja slabo čitaju. Čitanje može biti zabavno i može se odvijati kroz igru. Bitno je i da ne zaboravimo na jaka područja djeteta. Mnoga djeca, koja imaju poteškoća s čitanjem, izvrsna su na drugim područjima (sport, glazba, ples, crtanje, praktične aktivnosti…). Bitno je da ih pohvalimo, da primjećujemo njihov napredak, čak i ako je mali. Malim koracima svi zajedno dolazimo do cilja i tome se najviše raduju naša djeca.
Ključne riječi
čitanje, razumijevanje, igra, napredak
Hrčak ID:
278799
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 1.659 *