Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KAKO POBOLJŠATI RAZUMIJEVANJE PROČITANOG KOD DJETETA

Milena Vene ; Osnovna škola Šmarjeta


Puni tekst: hrvatski pdf 235 Kb

str. 233-238

preuzimanja: 447

citiraj


Sažetak

Mnogo djece u osnovnoj školi slabo čita, što rezultira lošim razumijevanjem pročitanog. Od iznimne je važnosti, da što ranije kroz igru i zanimljive vježbe pomognemo djetetu da nadoknadi taj manjak. U svojoj dugogodišnjoj praksi napravila sam zbirku određenih vježbi za djecu koja slabo čitaju. Čitanje može biti zabavno i može se odvijati kroz igru. Bitno je i da ne zaboravimo na jaka područja djeteta. Mnoga djeca, koja imaju poteškoća s čitanjem, izvrsna su na drugim područjima (sport, glazba, ples, crtanje, praktične aktivnosti…). Bitno je da ih pohvalimo, da primjećujemo njihov napredak, čak i ako je mali. Malim koracima svi zajedno dolazimo do cilja i tome se najviše raduju naša djeca.

Ključne riječi

čitanje, razumijevanje, igra, napredak

Hrčak ID:

278799

URI

https://hrcak.srce.hr/278799

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 928 *