Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

KORIŠTENJE KUTIJE ZA PITANJA NA SATU RAZREDNIKA

Valentina Batagelj ; Osnovna škola Frana Erjavca Nova Gorica


Puni tekst: hrvatski pdf 214 Kb

str. 239-244

preuzimanja: 244

citiraj


Sažetak

Biti razrednik izazov je za svakog učitelja. Kao studentu engleskog jezika u Sloveniji, tijekom studija se veliki naglasak daje stjecanju znanja o morfologiji engleskog jezika, književnosti, povijesti, teoriji književnosti, izgovoru i lingvistici. Kada nam se kao učiteljima otvore vrata u svijet razredništva, nismo dobro pripremljeni kako se povezati učenicima što je ključno za učitelja razredne nastave. U Sloveniji se često dešava da učitelj koji predaje predmetnu nastavu, od 6. do 9. razreda, ostaje razrednik istoj skupini učenika. Stoga je esencijalno postaviti čvrste temelje i pridobiti povjerenje učenika u 6. razredu. Jedan od načina povezivanja s učenicima je izrada kutije za pitanja koja učenicima nudi odgovore na anonimno postavljena pitanja. U članku je predstavljeno što je to kutija za pitanja, kako ju koristiti te su navedeni prijedlozi kako odgovoriti na takva pitanja i kako njeno korištenje može pomoći razredniku u svom poslu.

Ključne riječi

sat razrednika, razrednik, kutija za pitanja, osnovna škola

Hrčak ID:

278820

URI

https://hrcak.srce.hr/278820

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 651 *