Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

VEĆ ČITAM!

Ksenija Erdela Lah ; Osnovna škola i vrtić Apače


Puni tekst: hrvatski pdf 157 Kb

str. 288-292

preuzimanja: 84

citiraj


Sažetak

Veliki izazov za učitelje je kako što više razvijati čitalačku motivaciju učenika u razredu. Ovo nije jednostavno. Veliki utjecaj ima već predškolsko razdoblje. No, istraživanja pokazuju da je također vrlo važno da i roditelji imaju pozitivan odnos prema čitanju te da svojoj djeci omoguće pristup raznovrsnoj literaturi. Važno je da dijete već u predškolskoj dobi ima samo pozitivna iskustva s čitanjem. Vrijeme koje provodi s roditeljima čitajući knjige trebalo bi biti poput rituala u kojem uživa. Ako je djetetu uskraćeno dobro iskustvo knjige u predškolskoj dobi, ono je zasigurno manje motivirano pri polasku u školu od djece koja su rana čitalačka iskustva imala u svom kućnom okruženju. Čitanje treba biti uključeno u djetetovu dnevnu rutinu.

Ključne riječi

čitanje, znanje, obrazovanje, motivacija

Hrčak ID:

279028

URI

https://hrcak.srce.hr/279028

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 232 *