Stručni rad
VEĆ ČITAM!
Ksenija Erdela Lah
; Osnovna škola i vrtić Apače
Sažetak
Veliki izazov za učitelje je kako što više razvijati čitalačku motivaciju učenika u razredu. Ovo nije jednostavno. Veliki utjecaj ima već predškolsko razdoblje. No, istraživanja pokazuju da je također vrlo važno da i roditelji imaju pozitivan odnos prema čitanju te da svojoj djeci omoguće pristup raznovrsnoj literaturi. Važno je da dijete već u predškolskoj dobi ima samo pozitivna iskustva s čitanjem. Vrijeme koje provodi s roditeljima čitajući knjige trebalo bi biti poput rituala u kojem uživa. Ako je djetetu uskraćeno dobro iskustvo knjige u predškolskoj dobi, ono je zasigurno manje motivirano pri polasku u školu od djece koja su rana čitalačka iskustva imala u svom kućnom okruženju. Čitanje treba biti uključeno u djetetovu dnevnu rutinu.
Ključne riječi
čitanje, znanje, obrazovanje, motivacija
Hrčak ID:
279028
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 460 *