Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Studentska percepcija nastave na daljinu na primjeru Sveučilišta VERN'

Josip Šijaković orcid id orcid.org/0000-0002-2258-3214 ; Loquor d.o.o., Zagreb
Irena Miljković Krečar orcid id orcid.org/0000-0003-2167-4947 ; Sveučilište VERN’, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 456 Kb

str. 51-71

preuzimanja: 260

citiraj


Sažetak

Pandemija koronavirusa nametnula je nagle promjene u načinu održavanja nastave, s kontaktne na nastavu na daljinu, na svim razinama obrazovanja. Pitanje zadovoljstva nastavom kod studenata posebno je relevantno privatnim obrazovnim ustanovama, koje se temeljno financiraju iz školarina. U ovom radu ispitana je percepcija različitih aspekata nastave na daljinu kod studenata Sveučilišta VERN' te njihovo zadovoljstvo takvim oblikom nastave i polaganjem ispita. U tu svrhu provedeno je anonimno elektroničko anketiranje na uzorku od 241 studenta preddiplomskih i diplomskih studija. Rezultati su pokazali da su studenti općenito vrlo zadovoljni održanom nastavom te u njoj vide brojne prednosti, ali i neke nedostatke. Također, usporedba rezultata redovnih i izvanrednih studenata pokazala je da izvanrednim studentima ovakav oblik nastave u značajno većoj mjeri odgovara.

Ključne riječi

pandemija koronavirusa; nastava na daljinu; zadovoljstvo studenata

Hrčak ID:

279085

URI

https://hrcak.srce.hr/279085

Datum izdavanja:

5.6.2022.

Posjeta: 579 *