Izvorni znanstveni članak
Studentska percepcija nastave na daljinu na primjeru Sveučilišta VERN'
Josip Šijaković
orcid.org/0000-0002-2258-3214
; Loquor d.o.o., Zagreb
Irena Miljković Krečar
orcid.org/0000-0003-2167-4947
; Sveučilište VERN’, Zagreb
Sažetak
Pandemija koronavirusa nametnula je nagle promjene u načinu održavanja nastave, s kontaktne na nastavu na daljinu, na svim razinama obrazovanja. Pitanje zadovoljstva nastavom kod studenata posebno je relevantno privatnim obrazovnim ustanovama, koje se temeljno financiraju iz školarina. U ovom radu ispitana je percepcija različitih aspekata nastave na daljinu kod studenata Sveučilišta VERN' te njihovo zadovoljstvo takvim oblikom nastave i polaganjem ispita. U tu svrhu provedeno je anonimno elektroničko anketiranje na uzorku od 241 studenta preddiplomskih i diplomskih studija. Rezultati su pokazali da su studenti općenito vrlo zadovoljni održanom nastavom te u njoj vide brojne prednosti, ali i neke nedostatke. Također, usporedba rezultata redovnih i izvanrednih studenata pokazala je da izvanrednim studentima ovakav oblik nastave u značajno većoj mjeri odgovara.
Ključne riječi
pandemija koronavirusa; nastava na daljinu; zadovoljstvo studenata
Hrčak ID:
279085
URI
Datum izdavanja:
5.6.2022.
Posjeta: 991 *