Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22598/at/2022.34.1.51

KORISNIČKO PRIHVAĆANJE DIGITALIZACIJE HOTELSKIH RESTORANA: PRIMJENA MODELA PROŠIRENOG PRIHVAĆANJA TEHNOLOGIJE

Pero Labus orcid id orcid.org/0000-0001-8098-7711 ; Retoi d.o.o., Split, Croatia
Dejan Jelovac orcid id orcid.org/0000-0002-8128-2243 ; Faculty of Information Studies in Novo mesto, Novo mesto, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 4.729 Kb

str. 51-82

preuzimanja: 978

citiraj


Sažetak

Model prihvaćanja tehnologije i njegovo proširenje vodeći je teorijski obrazac u istraživanju korisničkog usvajanja pametnih tehnologija općenito pa tako i u ugostiteljstvu i turizmu. U istraživanju je korišten prilagođeni model korisničkog prihvaćanja tehnologije na prihvaćenost novog koncepta digitalne vinske karte i jelovnika u hotelskim restoranima u Hrvatskoj i Srbiji. Rezultati 406 samoispunjujućih upitnika dobiveni su metodom modeliranja strukturnih jednadžbi. Analiza rezultata pokazala je da subjektivni dojam o lakoći korištenja i korisnosti te osobni užitak objašnjava znatna odstupanja u namjeri ponašanja korisnika o povratku u restoran i/ili širenju pozitivne usmene predaje kao i doživljene kvalitete usluge. Dojam rizika povezanog s korištenjem tehnologije imao je zanemariv utjecaj na dva rezultata u fokusu ovog istraživanja koji potvrđuju i proširuju prethodna istraživanja o korisničkom prihvaćanju tehnologije u ugostiteljskom sektoru. Analiziraju se implikacije ovih rezultata za menadžere te se predlažu smjernice za buduća istraživanja.

Ključne riječi

restoranski jelovnik; digitalni jelovnik; vinske karte; hotelski restorani; model prihvaćanja tehnologije; zadovoljstvo korisnika

Hrčak ID:

279383

URI

https://hrcak.srce.hr/279383

Datum izdavanja:

21.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.910 *