Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

ČITALAČKO POPODNE U ŠKOLSKOJ KNJIŽNICI

Andreja Ošlaj ; OŠ Sveti Jurij


Puni tekst: hrvatski pdf 116 Kb

str. 350-354

preuzimanja: 129

citiraj


Sažetak

U članku je opisano značenje školske knjižnice za čitanje. Predstavljena je aktivnost čitalačkog popodneva kao načina poticanja učenika na čitanje, posjetu školske knjižnice i posudbu knjiga. U čitalačkim popodnevima sudjeluju učenici prva tri razreda osnovne škole. Školska knjižnica, kao važan čimbenik u promicanju kulture čitanja među mladima, postala je mjesto popodnevnih čitalačkih događanja.

Ključne riječi

čitanje, motivacija, školska knjižnica, yoga s pričama, kreativnost

Hrčak ID:

279423

URI

https://hrcak.srce.hr/279423

Datum izdavanja:

26.8.2022.

Posjeta: 418 *