Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21464/mo.29.1.1

Stavovi zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o kompetencijama edukatora u radu s odraslima

Elena Staničić orcid id orcid.org/0000-0002-3874-3817 ; Pučko otvoreno učilište Rab, Hrvatska
Anita Zovko orcid id orcid.org/0000-0002-6472-912X ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 2.655 Kb

str. 285-310

preuzimanja: 781

citiraj


Sažetak

Uloge edukatora u obrazovanju odraslih kontinuirano se mijenjaju, a sve ih se češće naziva mentorima, savjetnicima, motivatorima i evaluatorima, odnosno pridaju im se uloge za koje je nužno posjedovanje širokog spektra generičkih i specifičnih kompetencija. S obzirom na oskudan broj provedenih studija o kompetencijama edukatora u Republici Hrvatskoj, provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja i analiziranja stavova zaposlenika ustanova za obrazovanje odraslih o ključnim kompetencijama koje su potrebne za rad s odraslima te utvrđivanja stavova o važnosti pojedinih skupina kompetencija. U istraživanju je sudjelovao 91 ispitanik, a podaci su prikupljeni mrežnim anketiranjem. Rezultati istraživanja sugeriraju da zaposlenici ustanova za obrazovanje odraslih smatraju da je za rad s odraslima potrebno posjedovati društvene kompetencije, kompetencije savjetovanja odraslih polaznika, osmišljavanja i razumijevanja procesa učenja, poučavanja i vrednovanja, kompetencije razvoja obrazovnih programa i korištenja novih tehnologija te kompetencije kontinuiranog profesionalnog razvoja, kao i da razumiju njihovu važnost za proces obrazovanja odraslih.

Ključne riječi

edukatori u obrazovanju odraslih; kompetencije; kompetencije edukatora u obrazovanju odraslih; obrazovanje odraslih

Hrčak ID:

279511

URI

https://hrcak.srce.hr/279511

Datum izdavanja:

21.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.852 *