Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.38190/ope.12.1.4

Percepcija i komunikacija brenda poslodavaca – u slučaju regrutacije što poslodavci komuniciraju, a kako ih kandidati vide?

Sandra Barjaktarović ; Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu


Puni tekst: hrvatski pdf 409 Kb

str. 7-19

preuzimanja: 489

citiraj


Sažetak

Cilj je ovog rada analizirati u kojoj su mjeri usuglašene komunikološke strategije brenda poslodavca pri regrutaciji, s percepcijom brenda poslodavca preko potencijalnih kandidata. Istraživani su sadržaji oglasa za posao najuspješnijih poslodavaca u Srbiji u kontekstu brenda poslodavca. Analiziran je 291 oglas za posao 18 najpoželjnijih poslodavaca objavljenih na Infostud platformi u periodu ožujak ‒ lipanj 2021., urađena je kvalitativna i kvantitativna analiza. Na osnovu rezultata zaključeno je da su kompanije sa snažnom poslovnim reputacijom veoma popularni poslodavci, nevezano od razvijenosti dosljedne strategije komunikacije brenda poslodavca. U oglasima se najčešće komunicira o radnom okruženju i mogućnostima za sticanje znanja, a najmanje komunicirani faktori su oni koji se tiču sigurnosti na poslu i liderstva. U oglasima za niže pozicije, statistički češće komunicirani faktori su oni vezani za zaradu, bonuse i nagrađivanje.

Ključne riječi

brend poslodavca; regrutacija; komunikacije; korporativna reputacija

Hrčak ID:

279721

URI

https://hrcak.srce.hr/279721

Datum izdavanja:

28.6.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.428 *