Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.51650/ezrvs.16.1-2.3

USPOREDBA ONLINE NASTAVE KORIŠTENJEM IT TEHNOLOGIJA I KLASIČNOG OBLIKA NASTAVE U UČIONICAMA

Matija Varga ; Sveučilište Sjever, Veleučilište Baltazar Zaprešić, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 174 Kb

str. 39-48

preuzimanja: 203

citiraj


Sažetak

U radu na temu: „Usporedba online nastave korištenjem IT tehnologija i klasičnog oblika nastave u učionicama“ su prikazani rezultati ankete koji pokazuju: koji je za ispitanike najpraktičniji oblik nastave za stjecanje znanja, kod kojih predmeta je ispitanicima bolji online oblik nastave za lakše stjecanje znanja u odnosu na klasični oblik nastave, kod kojih predmeta je ispitanicima bolji klasični oblik nastave (u učionici) za lakše stjecanje znanja u odnosu na online oblik, jesu li ispitanici prilikom online nastave koristili LMS sustave (sustave za upravljanje učenjem) kod pojedinih predmeta, koje LMS sustave su ispitanici koristili za vrijeme online nastave, jesu li ispitanici radili u nastavi s LMS sustavima za vrijeme klasičnog načina odvijanja nastave, koje je mišljenje ispitanika o tome koji su praktičniji sustavi za odvijanje nastavnih procesa, je li lakše i praktičnije ispitanicima sudjelovati (prema njihovom mišljenju) u online nastavi (za vrijeme odvijanja online nastave) iz opće obrazovnih predmeta ili iz strukovnih predmeta, koji alat za online nastavu su ispitanici najčešće koristili, koriste li ispitanici dalje alate („koriste li danas alate“) koji su bili namijenjeni online nastavi (u vrijeme COVID-a) u nastavnom procesu za lakše stjecanje znanja i lakši pristup materijalima u digitalnom obliku te koje je mišljenje ispitanika o objektivnošću ocjenjivanja prema njihovom iskustvu uzimajući u obzir vrijeme online nastave te vrijeme odvijanja klasičnog oblika nastave.

Ključne riječi

nastava na daljinu, klasična nastava, informacijska tehnologija, poučavanje, on line anketa.

Hrčak ID:

280509

URI

https://hrcak.srce.hr/280509

Datum izdavanja:

16.7.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 721 *