Odgojno-obrazovne teme, Vol. 5 No. 1, 2022.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.53577/oot.5.1.6
UPOTREBA DIGITALNIH TEHNOLOGIJA U NASTAVI STRANIH JEZIKA U REPUBLICI SLOVENIJI: STAVOVI MLAĐIH UČENIKA
Tilen SMAJLA
orcid.org/0000-0002-6214-067X
; Osnovna šola/Scuola Elementare Pier Paolo Vergerio il Vecchio ,Koper, Slovenija
Sažetak
Ovaj rad predstavlja rezultate kvantitativnog istraživanja o stavovima mladih slovenskih učenika
stranog jezika. Istraživanje je provedeno u pet javnih osnovnih škola u različitim regijama
Republike Slovenije. Uzorak ispitanika sastoji se od 406 učenika u dobi između 7 i 12 godina
(od 2. do 4. razreda), a 138 učenika (34 %) bili su učenici četvrtog razreda. Učenici su upitani o
tome jesu li se koristili IKT-om tijekom nastave Engleskog jezika, za pisanje zadaće i za učenje
vokabulara. Analiza podataka provedena je uz pomoć unakrsnih tablica. U vezi sa spolom, hikvadrat test ukazuje na statistički značajnu razliku u stavovima o upotrebi mobilnih telefona
tijekom nastave Engleskog jezika i tijekom pisanja zadaće, no što se tiče varijable dobi, nisu
utvrđene statistički značajne razlike. Takvi rezultati trebali bi motivirati učitelje jezika i nadležne
osobe da prilagode svoje metode podučavanja i dopuste pažljivu upotrebu IKT-a u nastavi
stranog jezika.
Ključne riječi
stavovi; rana dob; osnovna škola; nastava Engleskog jezika; učenje stranog jezika; upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije
Hrčak ID:
280969
URI
Datum izdavanja:
19.7.2022.
Posjeta: 1.195 *