Skoči na glavni sadržaj

Odgojno-obrazovne teme , Vol. 5 No. 1, 2022.

  • Datum izdavanja: 19.07.2022.
  • Objavljen na Hrčku: 28.07.2022.

Sadržaj

Puni tekst

Uvodnik (str. 5-6)

Vilko PETRIĆ, Lucija JANČEC
Uvodnik


THE USE OF VIDEO MODELING IN TEACHING CHILDREN WITH DISABILITIES (str. 67-82)

Bojana ARSIĆ, Anja GAJIĆ, Tamara LAZOVIĆ, Dragana MAĆEŠIĆ-PETROVIĆ, Aleksandra BAŠIĆ
Pregledni rad


PARTICIPATIVNO AKCIJSKO ISTRAŽIVANJE U ŠKOLI – UPOTREBA METODE PHOTOVOICE (str. 83-107)

Antonija KERO
Izvorni znanstveni članak


SOCIOPEDAGOŠKE POSLJEDICE STIGME I STIGMATIZIRANJA (str. 133-147)

Ana ČELIK, Zlatko MILIŠA
Izvorni znanstveni članak


CASE STUDY: PROGRESS OF STUDENTS IN THE INCLUSIVE CLASSROOM (str. 149-167)

Nina VOLČANJK
Izvorni znanstveni članak


STAVOVI O PRIPREMI I PROVEDBI PROJEKATA DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA FINANCIRANIH SREDSTVIMA EUROPSKOG SOCIJALNOG FONDA (str. 169-198)

Jasenka BEGIĆ, Ana DEPOPE, Miljenka KUHAR
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 532 *