Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DJEČJE SPOZNAJE O FUNKCIONIRANJU PAMĆENJA

Jasmina Cerin ; Visoka učiteljska škola, Pula (Hrvatska)
Neala Ambrosi-Randić ; Odjel za humanističke znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile, Pula (Hrvatska)


Puni tekst: talijanski pdf 98 Kb

str. 155-164

preuzimanja: 4.900

citiraj


Sažetak

Ovim smo radom željeli istražiti i analizirati dječje spoznaje o tome kako funkcionira pamćenje. U tu svrhu proveli smo istraživanje na skupini od 32 djece, od kojih 16 djevojčica i 16 dječaka u dobi između 4 i 6 godina. Djeca su individualno slušala priču ''Zarobljena princeza'' (Cornoldi e Orlando, 1988), te odgovarala na postavljena pitanja vezana uz razloge zaboravljanja, strategije dozivanja i strategije pamćenja.
Analiza dobivenih odgovora pokazala je da spoznaje koje djeca imaju o funkcioniranju pamćenja rastu u funkciji dobi. Mlađa su djeca navodila samo jedan ili dva uzroka zaboravljanja, te strategija za dozivanje i zapamćivanje, dok su starija djeca nudila veći broj odgovora.

Ključne riječi

pamćenje; meta pamćenje; strategije; zaboravljanje; djeca

Hrčak ID:

25808

URI

https://hrcak.srce.hr/25808

Datum izdavanja:

30.6.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski talijanski

Posjeta: 7.824 *