Stručni rad
IZ SVIJETA DVORACA I VITEZOVA U CARSTVO ZMIJA
Tina Jerkič
; Osnovna škola Dob
Sažetak
Tijekom rada s djecom u produženom boravku, primijetili smo da je fleksibilnost pristupa u sadržajnom i vremenskom planiranju vrlo velika. Samo okruženje i prostor u kojem provodimo vrijeme omogućuju nam provedbu mnogih aktivnosti koje se mogu odvijati zasebno ili kombinirano s nastavom i njenim sadržajima. Rad se odvija u neformalnom obliku, u okviru kojeg nalazimo zajednički cilj i zatim zajedno, grupnim radom, nastojimo postići njegovu realizaciju. Drugim riječima, ovaj oblik rada možemo nazvati i projektnim učenjem u nastavi. Pritom uzimamo u obzir nastavne sadržaje odnosno aktivnosti koje se odvijaju tijekom nastave te ih nastojimo nadopuniti i obogatiti radom u produženom boravku. Ne smijemo zaboraviti želje, interese i maštovitost učenika. Pri učenju o okolišu učenici su razgovarali na temu Kako je to nekad bilo. Opisivali su, debatirali o dvorcima, životu u njihovim odajama i o vitezovima. Tijekom produženog boravka povela sam učenike u obilazak starog i napuštenog dvorca koji se nalazi u okolici škole. U neposrednoj blizini dvorca naišli smo na zmijsku rupu, ali zmija na sreću nije bila kod kuće. Nakon povratka u školu zadali smo si zadatak kojim bismo istražili i naučili više o zmijama, njihovim karakteristikama i odgovorili na pitanje o tome zašto ih se uopće trebamo bojati. Tako se rodila ideja za naš projekt te smo na kraju napravili zmiju.
Ključne riječi
projektni rad, tematski sklopovi, mašta/maštovitost, istraživanje, izrada zmija, ručne vještine
Hrčak ID:
283708
URI
Datum izdavanja:
26.8.2022.
Posjeta: 472 *