Izvorni znanstveni članak
Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci
Aleksandra Moslavac
orcid.org/0000-0002-6209-5442
; Filozofski fakultet u Rijeci
Sažetak
Cilj ovoga rada jest ukazati na važnost utvrđivanja zadovoljstva korisnika kao vodećeg argumenta u zagovaranju i očuvanju identiteta te izvorne uloge visokoškolske knjižnice. U komunikacijski dinamičnom visokoškolskom sustavu tradicionalna informacijska, kulturna, javna i obrazovna uloga visokoškolske knjižnice transformira se i proširuje novim kompleksnim djelatnostima, a u cilju uspješnog partnerstva i unaprjeđenja poslovnih procesa na matičnoj ustanovi, visokoškolska knjižnica preuzima nove uloge. Kako bi kontinuirano pratila razinu kvalitete knjižnične usluge, Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci od 2016. godine provodi godišnju Anketu o zadovoljstvu korisnika knjižničnim uslugama, a u okviru ovoga rada predstavljena je usporedna analiza rezultatâ anketa iz 2016. i 2021. godine. Rezultati su pokazali u kojoj mjeri Knjižnica uspijeva zadovoljiti korisničke potrebe i održati izvornu ulogu usporedo sa zahtjevima proaktivnog visokoškolskog okruženja u kojem djeluje.
Ključne riječi
Hrčak ID:
284516
URI
Datum izdavanja:
20.10.2022.
Posjeta: 843 *