Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Djelatnosti visokoškolskih knjižnica i zadovoljstvo korisnika - primjer Knjižnice Filozofskog fakulteta u Rijeci

Aleksandra Moslavac orcid id orcid.org/0000-0002-6209-5442 ; Filozofski fakultet u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 1.148 Kb

str. 277-303

preuzimanja: 126

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada jest ukazati na važnost utvrđivanja zadovoljstva korisnika kao vodećeg argumenta u zagovaranju i očuvanju identiteta te izvorne uloge visokoškolske knjižnice. U komunikacijski dinamičnom visokoškolskom sustavu tradicionalna informacijska, kulturna, javna i obrazovna uloga visokoškolske knjižnice transformira se i proširuje novim kompleksnim djelatnostima, a u cilju uspješnog partnerstva i unaprjeđenja poslovnih procesa na matičnoj ustanovi, visokoškolska knjižnica preuzima nove uloge. Kako bi kontinuirano pratila razinu kvalitete knjižnične usluge, Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci od 2016. godine provodi godišnju Anketu o zadovoljstvu korisnika knjižničnim uslugama, a u okviru ovoga rada predstavljena je usporedna analiza rezultatâ anketa iz 2016. i 2021. godine. Rezultati su pokazali u kojoj mjeri Knjižnica uspijeva zadovoljiti korisničke potrebe i održati izvornu ulogu usporedo sa zahtjevima proaktivnog visokoškolskog okruženja u kojem djeluje.

Ključne riječi

visokoškolske knjižnice, sustav visokog obrazovanja, vrednovanje, kvaliteta knjižnične usluge, istraživanje zadovoljstva korisnika

Hrčak ID:

284516

URI

https://hrcak.srce.hr/284516

Datum izdavanja:

20.10.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 391 *