Skoči na glavni sadržaj

Recenzija, prikaz

Primjena Twittera u obrazovanju

Nedjeljko Frančula orcid id orcid.org/0000-0002-0198-9637 ; Geodetski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 142 Kb

str. 98-98

preuzimanja: 61

citiraj


Sažetak

Prikaz članka u kojem au autori na osnovi analize 51 objavljenog članka istražili primjenu Twittera u nastavi i učenju od 2006. do 2015. s ciljem da se utvrdi imaju li studenti od primjene Twittera koristi ili ne. Analiza je obuhvatila četiri glavne kategorije: (a) profil studija, (b) specifični način primjene Twittera u obrazovanju, (c) utjecaj Twittera na različite načine interakcije i (d) utjecaj Twittera na ishode učenja.

Ključne riječi

Twitter; obrazovanje; društvene mreže

Hrčak ID:

285596

URI

https://hrcak.srce.hr/285596

Datum izdavanja:

27.3.2017.

Posjeta: 209 *