Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mjerenje vrijednosti marke

Tihomir Vranešević
Mira Marušić


Puni tekst: hrvatski pdf 583 Kb

str. 129-148

preuzimanja: 6.470

citiraj


Sažetak

Noviji razvoj u marketingu je doveo do novih izazova u upravljanju
markama. Potreba za mjerenjem vrijednosti marke je postala jako bitna i zato su se razvile
mnogobrojne istraživačke metode. U prvom dijelu rada objašnjeno je pet najkorištenijih
metoda: Brand Asset Valuator, Wunderman Brand Experience Scorecard, Millward Brown
BrandDynamics, Conversion Model and Substitutability Method. U drugom djelu rada
predstavljeno je istraživanje iz Hrvatske za čokoladne marke koristeći Substitutability
Method. Ispitivanje je provedeno na uzorku petsto ispitanika u šest regija. Koristili su se
metodom upitnika i telefonskog intervjua. Analiza je rezultirala sa šest skupina potrošača
čokolade koji su poslužili kao jako dobra podloga za marketinšku strategiju.

Ključne riječi

Upravljanje markom; mjerenje vrijednosti marke

Hrčak ID:

26179

URI

https://hrcak.srce.hr/26179

Datum izdavanja:

1.12.2003.

Posjeta: 8.758 *