Izvorni znanstveni članak
Može li se konkurentnost hrvatskih maloprodavača temeljiti na izvornim hrvatskim proizvodima?
Vesna Brčić-Stipčević
Sanda Renko
Sažetak
Republika Hrvatska postala je dio svjetskog tržišta i multinacionalni
maloprodajni lanci s ponudom širokog spektra prehrambenih proizvoda iz različitih zemalja
postupno preuzimaju dio hrvatskih potrošača. Hrvatska maloprodajna poduzeća moraju
stoga pronaći način kako konkurirati u novonastalim tržišnim uvjetima. Autorice ovoga
rada analiziraju ulogu asortimana u postizanju konkurentske prednosti hrvatskih maloprodajnih
poduzeća stavljajući naglasak na značenje podrijetla prehrambenih proizvoda koji se
pojavljuju na policama prodavaonica. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom
uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su da su hrvatski potrošači upoznati
s prednostima i nedostacima genetski modificirane hrane i žele da im se osigura njihovo
temeljno pravo na izbor i hranu (jer ona predstavlja jednu od primarnih ljudskih potreba)
koja ne ugrožava njihovo zdravlje.
Ključne riječi
Maloprodaja; GMF (genetically modified food = genetski modificirana hrana); konkurentnost
Hrčak ID:
26181
URI
Datum izdavanja:
1.12.2003.
Posjeta: 3.357 *