Stručni rad
UTJECAJ PANDEMIJE COVID-19 I ONLINE NASTAVE NA MOTIVACIJU AKADEMSKOG OSOBLJA I STUDENATA
Valentina Štrbac
; Sveučilište/Univerzitet "Vitez", Travnik, Bosna i Hercegovina
Lejla Tatarević-Ščetić
; Sveučilište/Univerzitet "Vitez", Travnik, Bosna i Hercegovina
Sažetak
Tehnološki razvoj predstavlja odliku 21. stoljeća, te karakterizira sve sfere modernog života. Pandemija Covid-19 doprinjela je bržem procesu digitalizacije u visokom obrazovanju i ostavila veliki trag na istom. Uzimajući u obzir činjenicu da je tehnologija uzela primat u poslovanju i da nije moguće ostvariti konkurentan položaj na tržištu ukoliko ne posjeduju tehnološku infrastrukturu, kompanije konkurentsku poziciju danas najčešće ostvaruju kroz ljudske potencijale. Činjenica jeste da isključivo ljudske potencijale kompanije na tržištu ne mogu kopirati, te da motivacija zaposlenika igra veliku ulogu na poslovanje kompanije i ostvarenu dobit. Kroz ovaj rad je prikazan utjecaj motivacije na akademsko osoblje i studente prije pandemije Covid-19 i online nastave, a fokus je stavljen na motivaciju tokom pandemije i održavanja online nastave. Istraživanje je rađeno u dvije skupine. Prva skupina, akademsko osoblje, obuhvata vanredne profesore, redovne profesore, docente, više asistente i asistente, dok druga skupina obuhvata redovne, vanredne i distance learning studente. Anketni upitnik je sačinjen od devet pitanja, od kojih je osam pitanja sa višetrukim odgovorom i jedno otvoreno pitanje, gdje su ispitanici mogli da iskažu svoje mišljenje. Predstavljeni rezultati mogu biti od koristi visokoobrazovnim institucijama prilikom kreiranja poslovne strategije i organizacije i realizacije nastavnog procesa.
Ključne riječi
obrazovanje; motivacija; pandemija, online nastava
Hrčak ID:
286592
URI
Datum izdavanja:
20.12.2022.
Posjeta: 1.027 *