Skoči na glavni sadržaj

Izlaganje sa skupa

Stvaranje televizijskog tržišta

Damir Matković ; novinar HRT-a


Puni tekst: hrvatski pdf 134 Kb

str. 117-122

preuzimanja: 779

citiraj


Sažetak

Hrvatska polako kreće u televizijski pluralizam, čemu je uzrok i skučeno medijsko
tržište. Stvaranje željenog stabilnog javnog i privatnog radiodifuznog sustava, događa
se u uvjetima u kojima je Hrvatska televizija uvelike najdominantniji medij s obzirom
na to da, prema nekim procjenama, zauzima oko 80% ukupnih ulaganja u reklamiranje,
a svi ostali hrvatski mediji 20%. Osim toga, ona je u gotovo istom postotku, glavni
izvor informiranja odraslih hrvatskih građana. Prijašnja desetogodišnja autoritarna
vlast tumačila je da je u nacionalnom interesu da publika ostane što je moguće brojnija
i nefragmentirana. Sadašnja vlast nalazi se pred izazovom nove medijske strategije,
koja ne smije zanemariti važnost digitalizacije i stvaranja kabelske mreže u formiranju
hrvatskog medijskog tržišta.

Ključne riječi

Hrčak ID:

26308

URI

https://hrcak.srce.hr/26308

Datum izdavanja:

12.12.2000.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.565 *