Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.5559/di.31.4.06

Vjerodostojnost online influencera videoigara i namjera kupnje

Smith Boonchutima orcid id orcid.org/0000-0001-7412-4506 ; Fakultet komunikacijskih umjetnosti, Sveučilište Chulalongkorn, Bangkok, Tajland
Aniwat Sankosik ; Fakultet komunikacijskih umjetnosti, Sveučilište Chulalongkorn, Bangkok, Tajland


Puni tekst: engleski pdf 273 Kb

str. 683-701

preuzimanja: 789

citiraj


Sažetak

U zadnje vrijeme, a posebno tijekom pandemije COVID-19,
većina svakodnevnih aktivnosti premještena je na internet.
Stoga su se marketinške strategije morale prilagoditi ovoj
promjeni. To je dovelo do razvoja novih oblika marketinga,
uključujući influencerski marketing. Iako se vjerodostojnost
često teoretizira kao razlog zašto publika radije slijedi
influencere nego slavne osobe, empirijski se dokazi razlikuju
i nisu povezani s industrijom igara. Stoga je naš cilj u ovom
radu bio ispitati predviđa li vjerodostojnost izvora (i njegova
tri čimbenika: privlačnost, pouzdanost i stručnost) namjeru
kupnje videoigara, kao i provjeriti jesu li pogrešne
specifikacije modela uzrokovane zanemarenim uzročno-
-posljedičnim vezama dovele do nedosljednosti zaključaka u
dosadašnjim studijama. Rezultati utemeljeni na međunarodnom uzorku PewDiePiejevih sljedbenika (N = 238) potvrdili
su obje ideje: vjerodostojnost izvora predviđa namjere
kupnje, a pogrešne specifikacije modela vjerodostojnosti
izvora mogle su dovesti do netočnih procjena u dosadašnjim
studijama.

Ključne riječi

vjerodostojnost izvora; namjere kupnje; privlačnost; pouzdanost; stručnost

Hrčak ID:

287704

URI

https://hrcak.srce.hr/287704

Datum izdavanja:

23.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.449 *