Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.22598/at/2022.34.2.131

KOJE VRSTE SLIKOVNOG SADRŽAJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MEDIJIMA POTIČU ANGAŽIRANOST POTROŠAČA? KVAZIEKSPERIMENTALNA ANALIZA

Gabrijela Vidić orcid id orcid.org/0000-0002-1479-0280 ; University of Zadar, Department of Tourism and Communication Studies, Zadar, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 5.501 Kb

verzije

str. 131-171

preuzimanja: 288

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 5.501 Kb

verzije

str. 131-171

preuzimanja: 136

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada bio je utvrditi na koji način različiti slikovni sadržaji turističkih destinacija utječu na različite podprocese angažiranosti potrošača. U tu je svrhu u prvom koraku provedeno kvalitativno istraživanje metodom analize sadržaja u okviru koje je analizirano ukupno 4.103 slikovnih sadržaja nacionalnih turističkih organizacija Španjolske i Italije objavljenih na društvenim medijima Facebook i Instagram. Rezultati ove analize pokazali su koje kategorije slikovnih sadržaja navedene destinacije najčešće objavljuju na svojim društvenim medijima. Iz tih kategorija odabrani su slikovni sadržaji koji su predstavljali stimulanse u kvazieksperimentu. U kvazieksperimentu je sudjelovalo ukupno 508 ispitanika u Republici Hrvatskoj. Analizom je utvrđeno kako postoje statistički značajne razlike između različitih kategorija slikovnog sadržaja i angažiranosti potrošača. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem značajno doprinose analizi angažiranosti potrošača u kontekstu turizma, posebno stoga što se kvazieksperimentalna metoda rijetko primjenjuje u ovakvim istraživanjima. Uz to, dobivene su i neke praktične smjernice za stručnjake koji upravljaju marketingom turističkih destinacija.

Ključne riječi

angažiranost potrošača; nacionalne turističke organizacije; slikovni sadržaji; društveni mediji; kvazieksperiment

Hrčak ID:

287926

URI

https://hrcak.srce.hr/287926

Datum izdavanja:

21.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 921 *