Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Obrazovanje koje spašava: drugi dio – filozofske implikacije na adventistički odgoj i obrazovanje

George R Knight ; Andrews University, Seventh-day Adventist Theological Seminary, 8975 Old 31, Berrien Springs, MI 49104, USA


Puni tekst: hrvatski pdf 249 Kb

str. 29-51

preuzimanja: 103

citiraj


Sažetak

Ovaj je članak drugi dio trodijelnog niza članaka za kontinuirano usavršavanje o filozofiji adventističkog odgoja i obrazovanja. Prvi se članak bavio važnošću teme, opisao osnovni oblik filozofi je u pogledu na stvarnost (metafizika), istine (epistemologija) te etičkih i estetskih vrijednosti (aksiologija). Članak je također pružio biblijski pristup svakom od tih filozofskih pitanja i uputio na važnost tog filozofskog svjetonazora u oblikovanju adventističkog pristupa obrazovanju. Dok je prvi dio ovog niza o „Obrazovanju koje spašava“ postavio filozofsku osnovu za istinsko adventističko školovanje, drugi će dio započeti s razvijanjem implikacija te filozofi je na obrazovnu praksu, osobito s obzirom na potrebe učenika, ulogu nastavnika i ciljeve adventističkog obrazovanja. Završni članak usredotočit će se na filozofske implikacije na kurikulum, zajedno s njihovim utjecajem na nastavne metodologije i društvenu funkciju adventističke škole. Potpunija rasprava o mnogim temama obrađenim u ovom članku nalazi se u autorovoj knjizi Philosophy and Education: An Introduction in Christian Perspective, 4. izd. (Berrien Springs, Michigan: Andrews University Press, 2006.) i Myths in Adventism: Interpretive Study of Ellen White, Education and Related Issues (Hagerstown, Maryland: Review and Herald Publ. Assn., 1985., 2010.).

Ključne riječi

adventističko obrazovanje; Ellen G. White; ljudska narav; ciljevi obrazovanja; otkupljenje;

Hrčak ID:

289930

URI

https://hrcak.srce.hr/289930

Datum izdavanja:

2.3.2023.

Posjeta: 285 *