Skip to the main content

Review article

Obrazovanje koje spašava: treći dio – filozofske implikacije na adventistički odgoj i obrazovanje

George R Knight ; Andrews University, Seventh-day Adventist Theological Seminary, 8975 Old 31, Berrien Springs, MI 49104, USA


Full text: croatian pdf 697 Kb

page 52-82

downloads: 91

cite


Abstract

Prvi dio u ovom nizu članaka raspravljao je o glavnim filozofskim kategorijama vezanim uz stvarnost, istinu i vrijednosti, te je svako od tih područja ispitivao iz adventističke perspektive. Nadovezujući se na te filozofske temelje, drugi je dio počeo istraživati njegove implikacije na obrazovnu praksu, posebno u smislu naravi učenika, ciljeva adventističkog obrazovanja i pastorske uloge učitelja/profesora. Treći dio raspravlja o kršćanskom pristupu nastavnom planu i programu, zatim prelazi na implikacije kršćanske filozofi je na metodologiju podučavanja i društvenu funkciju adventističkog obrazovanja te se završava perspektivom o važnosti odanosti adventističkih pedagoga filozofiji koja čini temelj njihovih škola. Šira rasprava o mnogim temama obrađenim u ovom članku može se pronaći u autorovim knjigama: Philosophy and Education: An Introduction in Christian Perspective, 4. izdanje (Berrien Springs, Mich.: Andrews University Press, 2006.) i Myths in Adventi-sm: An Interpretive Study of Ellen White, Education, and Related Issues (Hagerstown, Md.: Review and Herald Publ. Assn., 1985., 2010.).

Keywords

kurikulum; Biblija, adventističko obrazovanje; istina; metodologija podučavanja;

Hrčak ID:

289932

URI

https://hrcak.srce.hr/289932

Publication date:

2.3.2023.

Visits: 264 *