Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.22598/zefzg.2022.2.47
Povezanost vizualnih obilježja slika i osobina ličnosti korisnika pri promociji na društvenim mrežama
Sabina Sačer
orcid.org/0000-0001-5919-4485
; Ministarstvo obrane Republike Hrvatske, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
S obzirom na popularnost interneta kao i uporabu slika u digitalnom marketingu, segmentacija potrošača pomoću njihovih prikupljenih digitalnih otisaka postaje sve jednostavnija, a važnost upućivanja prave poruke sve veća. Istraživanja na ovu temu vrlo su rijetka, a na ovom prostoru gotovo da ne postoje. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati povezanost vizualnih obilježja slika korištenih za oglašavanje s osobinama ličnosti potrošača. Istraživanje je provedeno putem interneta na uzorku lančane reakcije (n = 273), a temeljilo se na rezultatima koje su proveli Matz et al. (2019). Upitnik korišten za mjerenje osobina ličnosti bio je IPIP-20, dok su slike preuzete sa stranice Shutterstock.com mjerene Likertovom skalom s pet stupnjeva. Rezultati su obrađeni korelacijskom analizom. Djelomično su potvrdili istraživanje Matz et al. (2019), ali pokazali i neke suprotnosti sa zaključcima ranijeg istraživanja.
Ključne riječi
digitalni marketing; velikih pet osobina ličnosti; privlačnost slika
Hrčak ID:
290284
URI
Datum izdavanja:
4.1.2023.
Posjeta: 732 *