Stručni rad
https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i2.370
STUDENTI IMIGRANTI S OGRANIČENIM ILI PREKINUTIM FORMALNIM OBRAZOVANJEM: UČINAK VISOKIH OČEKIVANJA I ULOGE ODRALIH UZOR NA UKLJUČENOST U OBRAZOVANJE
Diana Valero
orcid.org/0000-0002-3252-076X
; Sveučilište u Zaragozi, Zaragoza, Španjolska
Tatiana Iñiguez-Berrozpe
orcid.org/0000-0003-4530-9645
; Sveučilište u Zaragozi, Zaragoza, Španjolska
Carmen Elboj Saso
; Sveučilište u Zaragozi, Zaragoza, Španjolska
Ariadna Munté Pascual
; Sveučilište u Barceloni, Barcelona, Španjolska
Sažetak
Ovaj istraživački rad analizira učenike imigrante koji nisu u statusu izbjeglica s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE) iz Latinske Amerike koji pohađaju srednju školu. Obrazovni sustav i jezik kojim se služe (engleski) različiti su od obrazovnog sustava i jezika (španjolski) u zemljama iz kojih dolaze, zbog čega dolazi do obrazovne isključenosti ove grupe. Stoga smo se usredotočili na analizu pozitivne uloge visokih očekivanja i odraslih uzora u pogledu obrazovne uključenosti ovih učnika u zemlji domaćinu. U tu smo svrhu proveli empirijsko istraživanje koristeći komunikacijski pristup, unutar kojeg smo intervjuirali 36 učenika s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem iz Latinske Amerike u dobi od 15 do 20 godina i 14 od njihovih obitelji.
Ključne riječi
učenici s ograničenim ili prekinutim formalnim obrazovanjem (SLIFE); emocionalni čimbenici; visoka očekivanja; odrasli uzori.
Hrčak ID:
292631
URI
Datum izdavanja:
31.1.2023.
Posjeta: 1.270 *