Skoči na glavni sadržaj

Ljetopis socijalnog rada , Vol. 29 No. 2, 2022.

  • Datum izdavanja: 31.01.2023.
  • Objavljen na Hrčku: 09.02.2023.

Sadržaj

Puni tekst

Predgovor (str. 171-171)

Lucija Vejmelka, Vanja Branica, Maja Lakilja, Linda Rajhvajn Bulat
Uvodnik


DO CHILDREN WHO LIVE IN POVERTY HAVE EQUAL ACCESS TO EDUCATION? (str. 173-191)

Olja Družić Ljubotina
Pregledni rad


MODERN FORMS OF FATHERHOOD – SIGNIFICANCE FOR CHILD DEVELOPMENT (str. 247-264)

Renata Miljević Riđički
Pregledni rad


STUDENTI IMIGRANTI S OGRANIČENIM ILI PREKINUTIM FORMALNIM OBRAZOVANJEM: UČINAK VISOKIH OČEKIVANJA I ULOGE ODRALIH UZOR NA UKLJUČENOST U OBRAZOVANJE (str. 265-283)

Diana Valero, Tatiana Iñiguez-Berrozpe, Carmen Elboj Saso, Ariadna Munté Pascual
Stručni rad


DOBITI DRUŠTVENO KORISNOG UČENJA IZ PERSPEKTIVE BUDUĆIH SOCIJALNIH RADNIKA (str. 285-303)

Marijana Majdak, Koraljka Modić Stanke
Prethodno priopćenje


LOVING HATE: THE PSYCHODYNAMICS OF RELATIONSHIPS OF HIGH-CONFLICT COUPLES IN DIVORCE (str. 305-325)

Karolina Horvat, Tihana Šipek
Stručni rad


Posjeta: 15.165 *