Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.3935/ljsr.v29i2.444

ISKUSTVA VEZANA UZ UKLJUČIVANJE KORISNIKA USLUGA U OBRAZOVANJE U PODRUČJU SOCIJALNOG RADA U ENGLESKOJ I SLOVENIJI

Joanna Fox orcid id orcid.org/0000-0003-3462-2978 ; Anglia Ruskin University, School of Education and Social Care, Cambridge, United Kingdom
Petra Videmšek orcid id orcid.org/0000-0001-5092-0225 ; Sveučilište u Ljubljani, Fakultet socijalnog rada, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: engleski pdf 281 Kb

verzije

str. 327-345

preuzimanja: 185

citiraj


Sažetak

U ovom radu raspravlja se o prirodi uključivanja korisnika usluga u visokoškolske programe socijalnog rada u Engleskoj i Sloveniji. Rasprava se temelji na našim iskustvima u pružanju podrške takvim programima te na dokazima iz stručne literature. Prvo se izlaže rasprava o učinkovitom razvoju uključivanja korisnika usluga u visokoškolske ustanove u ove dvije države. U drugom dijelu se istražuje kako uključivanje stručnjaka po iskustvu koristi obrazovanju studenata socijalnog rada. Zatim se analizira kako je pojava COVID-19 utjecala na obrazovanje u socijalnom radu i na uključenost korisnika usluga u nastavnim programima socijalnog rada u obje države. Zaključuje se da su oba nastavna programa socijalnog rada bila prisiljena prilagoditi se potrebama studenata u online okružju i prihvatiti inkluzivno obrazovanje. Kao rezultat toga predlaže se da bi potrebe stručnjaka po iskustvu trebale utjecati na razvoj obrazovanja u području socijalnog rada te da bi se trebalo savjetovati s njima o tome kako oni odabiru da ih se uključi u obrazovnu praksu.

Ključne riječi

iskustveno znanje; stručnost po iskustvu; uključivanje korisnika usluga; Engleska, Slovenija

Hrčak ID:

292635

URI

https://hrcak.srce.hr/292635

Datum izdavanja:

31.1.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 621 *