Skip to the main content

Professional paper

Heroine znanosti: žene u znanosti 20. i 21. stoljeća

Suzana Pešorda ; Sesvete Gymnasium, Zagreb


Full text: croatian pdf 970 Kb

page 167-179

downloads: 300

cite


Abstract

Autorica u radu predstavlja, objašnjava i analizira realizaciju ishoda iz kurikuluma Povijesti kroz izbornu temu: „Heroine znanosti: žene u znanosti 20. i 21. stoljeća“. Prikazuje kako se preko školskog projekta, projektne i istraživačke nastave može realizirati odgovarajuće ishode u četvrtom razredu gimnazije iz domene: „Znanost i tehnologija“ (ishod POV SŠ C.4.1. Učenik vrednuje razvoj tehnologije i izume koji su promijenili život čovjeka u 20. i 21. stoljeću) i iz domene „Filozofsko-religijsko-kulturno područje“ (ishod POV SŠ E.4.1. Učenik prosuđuje ljudsko stvaralaštvo u 20. i 21. stoljeću). Izdvaja povjesničarske vještine i tehničke koncepte pomoću kojih se realiziraju ishodi iz navedene izborne teme i utječe na razvoj kritičkog mišljenja.

Keywords

izborne teme; ishodi u kurikulumu; povjesničarske vještine i koncepti; realizacija ishoda i komplementarnost kurikuluma

Hrčak ID:

294360

URI

https://hrcak.srce.hr/294360

Publication date:

31.12.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 556 *