Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32903/p.6.1.3
Eutanazija u videoigrama - predstavljanje važnosti moralnog iskustva u digitalnome svijetu igara
Luka Perušić
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Sažetak
Članak određuje eutanaziju i raspravlja njenu tipološku prisutnost u narativnim videoigrama. Cilj je predstaviti važnost iskustvenog doživljaja simuliranih moralnih izazova u kontekstu svijeta videoigara kao značajno utjecajnog oblika interaktivnog medija, a koji doživljava eksponencijalni rast. U suprotnosti prema starijim oblicima umjetnosti i medija, kao što su film i literatura, različitnost se naglašava kroz mogućnosti igrača za donošenjem odluka u videoigrama. Premda konačni utjecaj sadržaja u svijetu videoigara ovisi o pojedincu, iskustva i znanja koja se stječu igranjem narativnih videoigrara mogu utjecati na pojedinčevu orijentaciju u rješavanja problema prilikom teških moralnih dilemma s kojima se može susresti tijekom života.
Ključne riječi
euzanazija; samilosno ubijanje; moralnost; bioetika; videoigre; narativ; uranjanje; intervencijska akcija; igranje; simulacija; virutalni svijet; svijet igre
Hrčak ID:
294919
URI
Datum izdavanja:
12.12.2022.
Posjeta: 1.182 *