Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32903/p.6.1.3

Eutanazija u videoigrama - predstavljanje važnosti moralnog iskustva u digitalnome svijetu igara

Luka Perušić ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu


Puni tekst: engleski PDF 2.479 Kb

str. 53-98

preuzimanja: 449

citiraj


Sažetak

Članak određuje eutanaziju i raspravlja njenu tipološku prisutnost u narativnim videoigrama. Cilj je predstaviti važnost iskustvenog doživljaja simuliranih moralnih izazova u kontekstu svijeta videoigara kao značajno utjecajnog oblika interaktivnog medija, a koji doživljava eksponencijalni rast. U suprotnosti prema starijim oblicima umjetnosti i medija, kao što su film i literatura, različitnost se naglašava kroz mogućnosti igrača za donošenjem odluka u videoigrama. Premda konačni utjecaj sadržaja u svijetu videoigara ovisi o pojedincu, iskustva i znanja koja se stječu igranjem narativnih videoigrara mogu utjecati na pojedinčevu orijentaciju u rješavanja problema prilikom teških moralnih dilemma s kojima se može susresti tijekom života.

Ključne riječi

euzanazija; samilosno ubijanje; moralnost; bioetika; videoigre; narativ; uranjanje; intervencijska akcija; igranje; simulacija; virutalni svijet; svijet igre

Hrčak ID:

294919

URI

https://hrcak.srce.hr/294919

Datum izdavanja:

12.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.182 *