Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.22522/cmr20160102

Zašto ulagati u strateško komuniciranje? Jer stvara vrijednost

Dejan Verčič orcid id orcid.org/0000-0002-9639-0749 ; Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia


Puni tekst: engleski pdf 178 Kb

str. 28-40

preuzimanja: 1.034

citiraj


Sažetak

Strateško komuniciranje stvara vrijednost sukreiranjem budućnosti. Predmoderno društvo je bilo o prošlosti, moderno o sadašnjosti, a postmoderno je o budućnosti. Globalizacija, digitalizacija i dematerijalizacija mijenjaju svijet oko nas do neprepoznatljivosti. Tržišta u nastajanju i gospodarstva u razvoju prestigla su napredna gospodarstva s nesagledivim posljedicama za naš, zapadnjački način života: socijalna država umire. Digitalizacija rekonfigurira razgraničenja između javne i privatne domene, političke i komercijalne komunikacije. Naše razumijevanje i reguliranje prava i odgovornosti u vezi s privatnošću i slobodama su zastarjeli. Dematerijalizacija rekonfigurira stvaranje vrijednosti i bogatstvo se seli iz materijalne u nematerijalnu imovinu. Ljudski, organizacijski i relacijski kapital sukreirani su u procesima strateške komunikacije između organizacija i dionika. To se ogleda u sve većim ulaganjima u strateško komuniciranje i transformacijama svih vrsta organizacija u medijske kuće. Svjedoci smo pojave medijatizacije svega.

Ključne riječi

odnosi s javnošću, komunikacijski menadžment, strateško komuniciranje

Hrčak ID:

170782

URI

https://hrcak.srce.hr/170782

Datum izdavanja:

18.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.157 *