Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.22522/cmr20160102
Zašto ulagati u strateško komuniciranje? Jer stvara vrijednost
Dejan Verčič
orcid.org/0000-0002-9639-0749
; Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, Slovenia
Sažetak
Strateško komuniciranje stvara vrijednost sukreiranjem budućnosti. Predmoderno društvo je bilo o prošlosti, moderno o sadašnjosti, a postmoderno je o budućnosti. Globalizacija, digitalizacija i dematerijalizacija mijenjaju svijet oko nas do neprepoznatljivosti. Tržišta u nastajanju i gospodarstva u razvoju prestigla su napredna gospodarstva s nesagledivim posljedicama za naš, zapadnjački način života: socijalna država umire. Digitalizacija rekonfigurira razgraničenja između javne i privatne domene, političke i komercijalne komunikacije. Naše razumijevanje i reguliranje prava i odgovornosti u vezi s privatnošću i slobodama su zastarjeli. Dematerijalizacija rekonfigurira stvaranje vrijednosti i bogatstvo se seli iz materijalne u nematerijalnu imovinu. Ljudski, organizacijski i relacijski kapital sukreirani su u procesima strateške komunikacije između organizacija i dionika. To se ogleda u sve većim ulaganjima u strateško komuniciranje i transformacijama svih vrsta organizacija u medijske kuće. Svjedoci smo pojave medijatizacije svega.
Ključne riječi
odnosi s javnošću, komunikacijski menadžment, strateško komuniciranje
Hrčak ID:
170782
URI
Datum izdavanja:
18.7.2016.
Posjeta: 2.157 *