Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.22522/cmr20160103

Istraživanje upotrebe analize medijskog sadržaja u studijama konkurentske dinamike

Darko Tipurić orcid id orcid.org/0000-0001-8785-0179 ; Faculty of Economics and Business, University of Zagreb
Radoslav Barišić orcid id orcid.org/0000-0003-4330-4728 ; Ministry of Regional Development and EU Funds


Puni tekst: engleski pdf 214 Kb

str. 42-58

preuzimanja: 659

citiraj


Sažetak

Analiza medijskog sadržaja obično se koristi kao alat za prikupljanje podataka u istraživanju konkurentske dinamike. Konkurentska dinamika daje sveobuhvatan longitudinalni pogled na konkurentske poteze i učinke odgovora koji se mjere kroz različite modele koji donose uvid u posljedice na uspješnost promatranih tvrtki. Istraživanja konkurentske dinamike duboko otkrivaju konkurentsko ponašanje poduzeća, fokusirajući se ne samo na konkurentske poteze jednog konkurenta, već i na detaljnu interakciju svih njih u njihovoj “tržišnoj borbi”. Preduvjet za istraživanje su nedvojbeno kvalitetni izvori podataka i dobro osmišljena analiza podataka. U radu su predstavljena brojna pitanja s kojima smo se suočili tijekom provođenja našeg nedavnog istraživanja u kojem je prikupljeno 2699 medijskih izvještaja o konkurentskim potezima u sedamnaest tvrtki u Hrvatskoj.

Ključne riječi

konkurentska dinamika, medijski sadržaj, analiza strukturiranog sadržaja, natjecateljski potezi

Hrčak ID:

170783

URI

https://hrcak.srce.hr/170783

Datum izdavanja:

18.7.2016.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.129 *