Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.21464/mo.29.2.3

Stripozofija za djecu: Istraženi život u učionici

Haris Cerić orcid id orcid.org/0000-0002-7000-2891 ; Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Elmana Cerić orcid id orcid.org/0000-0002-5485-5990 ; Druga gimnazija, Sarajevo, Bosna i Hercegovina


Puni tekst: hrvatski pdf 1.122 Kb

str. 77-99

preuzimanja: 179

citiraj


Sažetak

Cilj ovoga rada je predočiti kako se jednim inovativnim pristupom nastavi filozofije može učinkovito odgovoriti zahtjevima propisanog kurikuluma, odnosno doprinijeti ostvarivanju očekivanih ishoda poučavanja, međupredmetne povezanosti, formativnom praćenju i vrednovanju učeničkih postignuća, kako bi se dosegnuli odgojno-obrazovni ciljevi predmeta. U ovome radu autori, razmatrajući strip kao svojevrstan nastavni medij, odnosno primjenu stripovne metode u nastavi, na primjeru jednog razrađenog scenarija za nastavni sat filozofije u gimnaziji pokazuju kako je moguće kombinirati stripozofski pristup nastavi filozofije s pristupom filozofije za djecu, koji imenuju »stripozofijom za djecu«. Filozofija za djecu kao i stripozofski pristup nastavi filozofije izrazito su komplementarni (imaju skandalonski i dijaloški karakter, potiču intelektualnu znatiželju učenika, razvijaju kritičko i kreativno mišljenje, stvaraju pozitivno i poticajno okružje za učenje), što omogućuje njihovo učinkovito kombiniranje.

Ključne riječi

filozofija za djecu; zajednica filozofskih istraživača; stripovna metoda u nastavi; stripozofija za djecu; kritičko mišljenje; kreativno mišljenje

Hrčak ID:

296363

URI

https://hrcak.srce.hr/296363

Datum izdavanja:

28.2.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 551 *